Saturday, December 18, 2010

Issue

lepas aku post pasal Money, bapak aku terus je suruh kerja kt pasar.. how the hell he knows?? dia baca blog aku kah?? hhahah x mungkin... parents aku bukan mcm parents korang.. siap ada fb bagai.. :p hehehe

cakap pasal facebook... hmmm makin lama makin malas pulak.. ye ler.. semua orang ada fb.. cakap je sapa... termasuk la cousin2 aku yg kecik2 belaka tu.. dan jugak abang kakak sedara.. serta aunty dan uncle aku sekali.. semua dah berfacebook.. mcm xde privacy dah pulak.. nasib baik parents aku xde fb jugak.. kalau tak........ mmg diiorang je la yg dok depan pc 24/7, bukan aku.. terbalik sudah..

oleh sbb itu juak... tumblr jadi pilihan hati... hahaha terus terang aku katakan, aku benci tumblr dlu2 sbb aku x faham mendejadah natang ni..... last2 amik kau.. tp dah stop sket dah reblog reblog ni sbb ye la kan skang tgh bekerja.. penat.! LOWL!

cuti tggal 2 minggu.. dammit... secara fizikal, mmg aku dah bersedia utk masuk uitm.. panjat tangga sume dah ready dah.. tp secara mental nye, AKU BELOM READY!! nak kene masuk kelas dgr lecture, assignments, quizzes, tests, dan jugak FINALS! aaaghhh malasnyeee.... ok aku bgtau satu rahsia kat sini... sem 1 punya result, dgn bangganya aku umumkan, 2.85 sahaje... =.='' loser gila aku ni.. mmg patut pun.. pemalas.

No comments:

Post a Comment