Tuesday, June 28, 2011

Tadi

arini aku satu hari dok bilik x kuar2..
bila malam bapakku panggil dr ruang tamu..
"kau x keluar2 dari kolong tu ke man?"
wahahahah

oleh kerana itu, habuan utk esok adalah turun ke pasar malam kat pantai dalam..

tapi sebelum itu, ayah kena pau kasut futsal.. hehehe
dia ada beli kasut sukan yg aku igtkan adik aku punya..
bila tanya2 rupa2nya ayah punya..
tanya beli kat mana... dijawabnya 'kat kedai la'.. -.-'' hahah
dia tanya nak wat apa? aku ckp ler igt nk beli ler utk men futsal..
pastu dia soh try kasut tu.. well yeah mmg muat2 chun sedap dipakai dan2 sama size plak tu ngan bapak aku kan..
pastu nak mensedihkan cerita, aku tunjuk kasut futsal lama yg dah koyak.. hahaha
last2 dia suruh pakai je la kasut dia tu kalau nk pakai... muahahaha..

kasut yg dimaksudkan yg membuatkan aku beriya iya adalah kasut nike total 90..! xtau la ori ke x.. x kesah la ori ke x.. hahahah

gmbr kt bwh ni gmbr curi internet.. yg ni versi main padang punya.. yg dimaksudkan adalah versi futsal punya kasut.. dan kalernye terbalik, merah kat putih, putih kat merah.. <3<3


dan sekarang boleh lah aku fokus utk beli selipar nike yg sedap ni.. haritu masuk al ikhsan saje tgk2 kasut.. tejumpa selipar ni.. dah try sedap pakai.. nnt la beli duitnya saja xda.. lol..


No comments:

Post a Comment