Sunday, July 3, 2011

Habit

aku baru perasan bende ni baru2 ni walopon aku telah lakukannya (secara separa sedar) banyak kali.. dah nama separa sedar aku pun x perasan.. bila baru2 ni terlampau kerap berlaku dan ditegur oleh orang lain, baru aku perasan.. waktu itu, bila difikir fikirkan semula, ada betul jugak apa yg depa katakan tu.. mmg dah lama berlaku walau di mana jua aku berada.. lantas aku cuma dpt tergelak sinis di dalam hati bila terkenang kembali..

ini kisah bukan kisah sesiapa.. ini cuma kisah peribadi.. in fact, semua yg tertulis dalam blog ini adalah semuanya kisah peribadi belaka.. cuma itu sahaja yg aku mampu lakukan.. xde apa2 pengajaran dan xda apa2 inspirasi yg dpt dibagikan kat orang dlam ni... apa yg ditulis ibarat sedar x sedar adalah dalam sejenis diari-maya.. .... ........ . . . .... eh?? apahal pulak masuk kisah peribadi bla bla bla pulak ni? salah topic dah ni..

kembali semula topic perenggan pertama tu... perkara yg aku maksudkan adalah mengenai benda yg hari2 yg biasa kita lakukan, tp menjadi luar biasa apabila disinonimkan dengan aku, iaitu TIDUR... baru2 ni yg membuatkn aku tersedar mengenai perkara ni, kt rumah sewa, selalu tgk movie kt laptop.. hari2 boleh dikatakan satu movie utk ditonton beramai2.. dan, dan, dan, setiap kali itu lah, walaupun ceritanya mmg betul2 aku nak tonton, aku akan tertidur.. walaupun betul2 tahan nak tgk, tp tumpas jugak.. -.-'' itu baru tgk movie kt laptop.. waktu kat rumah ni setiap kali tgk tv sambil landing kt sofa, setiap kali tu lah terbuai mimpi... bak kata orang, tv yg tgk kita.. hahaaaaaa... lagi, time tgk wayang byk kali gak terlelap seketika walaupun cerita box office.. dalam kereta kalau jadi passenger jgn cakap lah.... and what's worst tertidur dalam bilik karaoke!! dengan speaker kuat jadah sume tu, boleh bantai tertidur.. aghhhh waddahell happen to me! time drive x pernah lagi la terlelap, tp pernah sampai dipangkal pangkal terlelap tu pernah lah.. huihhhh ngeri...... hahah

ya, betul, bende baru tersedar baru2 ni... dan sebelum ni x pernah terfikir pun kekerapan yg berlaku.. bila terfikir balik, mmg amat amat amat kerap berlaku.. and apa yg boleh dikatakan adalah, inilah HABIT terbaru aku.. yeay! OTL see, rare tak rare lah kan.. kepada sesiapa yg mempunya tabiat yg sama, tahniah kita serupa.

1 comment:

  1. wakakka! aku pon sama! pantang dapat port selesa sket,terbongkang dah lah aku..alifah selalu popet2 kt aku sbb aku selalu tido time tgk movie ngan dia -.-"

    ReplyDelete