Tuesday, March 30, 2010

Momentos

Celik celik celik tau tau dah nak masuk bulan 4.. haih.. cepat sungguh.. being in semester 6 ni mmg seronok regardless of the assignmenttsss.. byk event2 menarik sepanjang sem nih.. and byk jugak aku participated dlm event tuh.

one of them was 2 February 2010.. main bola interpart match..
hahahaha semua game kalah! hahaha
well.. just play for fun je nobody blame nobody..
eh.. x percaye aku men bola?????????????
ek eleenn nih ada gmbr ni kalo x percaya.. (hahaha saje mmg nk letak pon)
haaaaaa kan percaya dah kan kan kan kan kan.. hahahah.. dah berape kurun dah aku x men bole padang besar gile ghabak nihh... lepas habis je game teros..........KO teros!!!! hahaha

ok next event adalah material exhibition! yang nih semua wajib serta.. grouping.. markah beb! yg kene buat exhibition nih adelah semua student semester 6 aku punye department.. mmg nih mmg event tiap2 sem utk sem 6 stdent. and...... apa yang kitorang exhibitkan ialahhh......... clay roof tiles! hohoho mule2 rasa clay roof tiles nih x dpt sambutan sbb orang rase mcm dah familiar.. last last... pap! amik kau ramai pulak yang tanya tu tanya ni pasal clay roof tile tuh.. best jgak laaa... tp.. penat!!!! nak kene explain bende yang sama dari pagi smp petang!! perghhhh... bayangkan... bende yang sama di ulang ulang ulang.. same jugak explanation utk model Site Layout! lagi gile mmg penat sbb panjang gile nk explain! haaaaaaaaaaa... senang cite nih tgk gambar bwh nih...
eh.. alamak ni gambar posing maaaaaut nih.. tgk buntut wat ape..
nih lagi satu gambar nih baru betoll.. adoiiiyaaiiikkk..
Haaaaaaaaa... ni tgh explain laa nihhhh.. tyme nih pakai kemeje lagii was waktu pagii before lunch.. lepas lunch tu yang pakai baju merah hotlink kat atas td tuuu.. ok not to forget this exhibition was held on 11 March 2010!

OOOwwWwwwwraaiitt! next event lagi pulak.. adalah event yang sgt gile aghhh mendebarkann... namenye ialah Building Symposium pada 24 March 2010! the task was we have to form a group of 3 or 4 people and buat satu paper work.. buat buat buat buat buat punya buat then kenalah present kan dlm dewan kepada lecturers dan fellow friends serta fellow part 4 junior.. it was boring actually sbb kena tunggu turn nk present dr pagi smp mcm biasa habis petang! masa tgh tunggu turn tuh kenalah tunggu dan dgr orang len punya presentation.. sian part 4 terpakse jugak involved dlm event nih as the audience.. hahahha no worries kitorang pon pernah gak jadi audience time part 4 dulu.. and yeahh hell boring!! hahahhaha. oh.. as for my group, 3 orang je.. aku, anah, ngan farah.. aku jadi presenter.. farah jadi pusher... anah jadi watcher.. hahahaha.. farah punye kerje atas stage tekan laptop utk slide.. anah pulak jadi model duk atas stage.. hahaha.. aku yg dok kena present nih nervous gile dr pagi smp lah ke turn present, yakni waktu petang kol 2.30 mcm tu.. hahaha lame gile aku terseksa! bile naik atas stage pulakk...... dup dug dup duk.. POP! dah x nervous.. kepale otak aku ni pulak teros tttteeetttttt... ZERO! tak leh pk apa dah! hahahhaha kelawak (kelaka + lawak) sungguh.. sampai hampir terlupe nak intro tajuk kitorang.. nasib baik ada script yang aku baru print malamnya.. hahaha. pasal khusyuuukk gile baca script aku hampir terlupa nak pandang slide and of course audience.. and plus aku x sedar mulut aku betol betol kat mic! and sbb tu bukan main kuat aku bercakap.. hahahah padan muke pekak telinge korang.. hahaha thnx to farah punye jari dok tekan2 slide parallel with my speech.. hehehhe bebel bebel bebel kat atas stage tetibe bunyi KTING! menandakan tinggal lagi satu minit untuk membebel.. aku pon apa lagi.... tanpa dalam kesedaran, aku pon spppeeedd ah baca script tuh.. "hahahaha" bunyi orang gelak tawa.. aku wat bodo je.. hahahha.. sampai je ke KTING yang ke dua aku teros je OK! THANK YOU tanpa berfikir panjang.. padahal boleh je habiskan conclusion yang lagi seciput tu.. hahahhaa naive me though stupidos.. nvm it was a 'good' experience.. hahahhaa..
Oh yes that was really me.. aku taw mesti orang ingat alaahai bende ni pon nak nervous.. adoiyaiikk suketi hati saya lah.. nobody blame nobody ok.. hahaha

Haaaaa next event ape lagi ek.. hmm.. fikir jap... OWwwhh! family day on 6 March 2010!! family day pon aku ada join jugak main game... mcm biasa lah every sem main tepong je... hahaha
The game mcm ni.. mula2 kena makan pisang.... sampai habissss.. thnx to penyokong help me makan pisang sampai habis.. hahahha
then kene cari gule dalam tepong pakai mulut bukan TANGAN.. hahhaa like hell mcm aku nk cari pakai mulut.. apa guna tangan kan.. hahaha
Keputusannye.... JENG JENG JENG JENG!! pemenang NOMBOR 1 LAAAA!!! hahahhaa. tuuu seblah aku tu la yg dok perabiskan pisang tuh.. mmg molot besar tu yg cpt habis tuh.. padahal jadi penonton je die.. hahahhaha thnx thnx.. utk family day nih aku main satu game je.. xleh byk2 nnt orang lain jeles.. hahhaha

Ok lagi, recently adalah mandi air terjon! kat lubuk timah! 27 Mac 2010.. kat lubuk timah nih ada kolam air panas.. sbb tu lah kitorang g.. tp dalam kolam tuh penoh ramai orang kitorang mandi lah air terjun dulu kat seblah kolam air panas tuhh............... apa?? gambar? alamak.. nak kena letak ke.. hmmm.. letak je la sebijon untk tuntunan umum.. body pon x cantik nak letak.. peduli ahhh.. hahahha p/s jgn tenung lame2....... hahaha bajet lebih..
Kat belakang tu bukan air terjun.. tapi...... adalah... empangan mungking??? aku pon tak tawulah tak naik pon atas tuh.. tp kat seblah aku tuh air die xde lah dalam mana pon.. cetek.. byk batu.. tp ok la sejuk.. boleh la ilangkan panas perak ni utk seketika.. padahal lepas tu mandi air panas pulak.. hahaha

Ok ok.. ada lagi satu seblom terlupe.. iaitu pergi memancing kat tasik/lombong berdekatan uitm.. padahal x pernah pon memancing.. men bedal je.. emmm.. bile ek.. jap check jap........... ok taw dah.. 2 March 2010!
Heh! ek elenn poyo je posing ann!! pegang CACING PON X BERANI!!! WAHAHAHAHAH.. jangan cakap cacing! CENGKERIK PON X BERAN!! hahahhahahaahahahaha ehem.. IKAN pon x berani sebenarnye nak pegang tapi xpe lah xyah bagitawu sesape is much better kot.. DOINK! ok enough with embarrassing story of me.... ok.. enough! hahaha rasa mcm nak gelak pon ada..

OI MAN! jangan lupe... 2 APRIL 2010 kene submit assignmentss! BOLEH PULAK TYPE BENDE MENGARUT NI PANJANG2!!

ok ok jgn marah aku dude...
jap biar aku pencent kan percentage of job done to date:

SITE MANAGEMENT : 10%
BUILDING SERVICES : 60%
BUILDING CONSTRUCTION : 95%
BUILDING ENVIRONMENT : 99%

owh crap!! site management baru buat sikit! dah lah individu punya taskk.. adoiiiyaaiiiii... services pulak nasib baik grouping.. tggal aku punye part je tak siap lagi.. OWH! CRAP!!

better I start it NOW!
eh jap.. mandi dulu lah.. pastu makan.. baru start buat..
kakakkakaka..
bapak pemalas aku nih..
Duh!

my wish of the week =
'Tak sabar tunggu 2nd April.. its the end of everything! no more assignments!'
HUH RAH!!!

No comments:

Post a Comment