Wednesday, March 3, 2010

Rindu.

Haih.. lame x jmp si anak buah sorang nih.. Zurnuryamin namanya.. ntah dah fasih becakap ke belom.. dulu last jmp pandai dah panggil 'acik Man'.. si abangnye pulak, Daniel lansong x reti cakap.. cakap pon bahasa alien jadinye.. x paham langsong.. hahah. nasib baik dah pndai dah panggil 'acik Man' jugak.. hehehe... si kakak diorang pulak, Nana, jgn cakap lah.. mmg fasih betul berkata kata.. jenuh nak melayannye kadang2.. rindu lah jugak kat dia... duh.. rindu nye lah... bile mama nak bawak dtg umah lagi ni..?? nasib baik ada gambar Yamin blh tgk-tgk.. gamba Daniel xde la pulak.. sbb.. die x secomel Yamin.. hahahaha.. lame x jmp ni jgn dah lupe muke acik Man nih dah la..ahax.. haih.. kat perak nih, jadi peneman cume si-anak-kucing-baru-lahir-xde-mak, Bawang je lah.. dulu ada si-kucing-remaja-ntah-mana-datang-tapi-manja, namenye Awang.. sekarang Bawang datang, Awang dah lari.. merajok kot ada kucing lain.. huhuhu.. apa2 lah.. tp yg penting, dua2 ekor si Awang mahupun Bawang mmg PEMALAS! hahahaa.. nak compare Daniel, Yamin, Awang, Bawang, pemenang kecomelan nombor 1 mestilah si Yamin bucuk-bucuk ingush meleleyh! hihihihi.. HAHHAAH.. anyways, take care semua....

2 comments:

  1. lems, thanks sbb sudi jd follower aku..eceh
    malu aku ko tgk blog aku..
    blog aku x sebes blog kau..
    kau pandai tulis..

    anyways, yamin ni comel gilaaaaaaa!!!!
    mata bulat! pipi segi empat!
    tp yamin ni laki ke popuan?

    ReplyDelete
  2. yes yes you are most welcoming! hehe.. aku baru je nk active2 blogspot ni.. alah.. blog ko pon best.. blh jadi inspirasi.. hehe

    lagi satu badan die debab!!
    haaaaa kan aku da cakap die comel gile as a BOY... my baby boyyy.. hahaha duh,,, rindu...

    ReplyDelete