Saturday, March 20, 2010

Tenang.

ahh.. indahnye bau Kuala Lumpur!
lepas lebih berabad aku tak jejakkan kaki kt kuala lumpur.

ahh.. hilang semua belenggu belenggu tension di perak..
lepas lebih beradab aku menjejakkan kaki kt perak..

percayalah cakap saya ni.. anda xleh tinggal serumah/sebumbung dgn orang yg bukan dr darah daging anda selama lebih 3 bulan.. kerana lepas lebih 3 bulan segala konflik yg anda rasa anda tak jangkakan akan timbul dari belusut belusut konkrit akan ke ruangan rumah yang akan memanaskan lagi onak duri ombak berlabuh..

mungkin ia cuma terjadi kepada saya sebanyak 2 kali di tempt yg berbeza. tp xpe kerana keseluruhan ruangan ini memang sepatutnye mengenai diri saya. ha ha ha.

jadi...
ahhh.. tenangnya bila di rumah sendiri..
bersama darah daging kita sendiri setelah sekian lama...

tp tahu tahu lah cuti akhir minggu cuma 2 hari je.. ketenangan ini akan berlabuh kurang dari 24 jam dari sekarang. ahh.. ekspresi tension akan kembali lagi. sedang menunggu nunggu.. sedang memanggil manggil.. sedang menggigil gigil.. menanti kepulanganku ini.. ahhhh.. malasnye nak berhadapan dengan makhluk yg dipanggil 'tension'...

oh ketenangan.. aku akan merinduimu.. selama. lama. lamanya.

No comments:

Post a Comment