Saturday, November 13, 2010

Out

aku nak keluar.. tp...
boleh tak kalau bukan aku yg drive?
boleh tak kalau bukan aku yg nak kene ambil sesapa?
boleh tak kalau bukan aku yg nak kene hantar balik semula?
boleh kah kalau orang lain yang drive?
boleh kah kalau orang lain yang ambil aku di rumah?
boleh kah kalau orang lain yang hantar aku balik semula ke rumah?

sob sob..
rindu saat2 sebegitu waktu dulu..
time nak keluar, orang ambil kat rumah..
jadi passenger je.. orang lain yang drive..

itulah dia effect2 selepas tinggal 10 km dr kampus..
hari2 kene travel 20km pergi balik..

there's one point where you'll get tired/fed up with everything you do.. and it is normal.
(sulaiman, 2010)

mane tak nye.. nak g makan, kene drive jauh.. kedai makan paling dekat pon still kene drive..
nak g study group, kene drive jauh nun seksyen 7 sana..
nak g kelas malam, kene drive semula masuk kampus...
kalau waktu dalam kampus, barang tertinggal kat rumah, kene drive 20km semula..
nak g print, kene g seksyen 7 jugak..
nak g binding, seksyen 7..
nak g fax, seksyen 7..

huh.
next semester..
tak tahulah..
budak2 ni nak pindah keluar ke tak..
we are really off the radar..
kalau dah nama pon student, kene lah duduk area student..
pandai sangat dok area PERINDUSTRIAN sape suruh..
dah lah sebelah rumah tu kilang gula..
hari2 bau gula.. mcm cibai baunye..
cemane dorang boleh kata bau dia sedap tah..
FREAK!
hahahaha

the responsible factory which produces the most air pollution in Bukit Pelangi residents!!
LOL

No comments:

Post a Comment