Monday, September 24, 2012

Biscuit

Biscuit Teacher and Star Candy or Hello My Teacher

this is K-Drama..
aku pun x tau la apasal orang prejudice skeptikal sgt dgn korea/japan
aku rasa okay je..
they are better than mat salleh2 barat tu..

cerita ni aku dah tengok lama dulu dah zaman tok kadok..
tapi tiba2 mcm teringat balik, aku pun cari link kat youtube..
mula2 stream kat youtube je tgk part by part..
last2 rasa mcm lembab gila.. terfikir la nak mendownload..
lantas aku mencari download link kat google..
dan sememangnya, google x pernah menghampakan..
like people say, "google is everyone bestfriend"
indeed google is my bestfriend!
hah.. lepas jumpa download link, aku pun mula lah mendownload..
start dari episode satu sampai sekarang ni tgh download episode 8..
tu direct download..
tapi at the same time torrent download sentiasa berjalan..
torrent download full episode..
tgk la mana satu siap dulu kan..
total episode ada 16..
subtitle mmg dah download awal dah..
boleh la satu hari satu episode yg direct download ni..
walaupun download 6 jam, aku redha je.. 

cerita ni best..
pasal budak sekolah dan cikgu..
and friendship between classmates sume..
membuatkan aku teringat kehidupan sebagai pelajar.. eceywahh
walaupun mcm cliche sbb dorang mmg byk buat cerita mcm ni,
tapi it different on its own way..
sebab tu aku nak tgk lagi selepas bertahun2 dah usia cerita ni..
plus, aku amat lah bosan xde bende nk buat dlm bilik..
dan running man pulak seminggu sekali baru ada link download dia..
pastu movies/drama dlm external harddisk semua mcm malas nk tgk..
saje menyusahkan diri nak download jugak..
haih x sabar nk habiskan tgk cerita ni..
sambil mengalirkan air mata jantan aku.. 
hahaha

No comments:

Post a Comment