Monday, September 24, 2012

Call

pagi tadi,
phone berbunyi..
number 03 yang tidak dikenali..
aku menjawab panggilan tersebut..
kedengaran suara wanita dan melafazkan kata2..
"hello, may I speak to Sulaiman"
dan aku pun menjawab dengan suara seksi ala2 baru bgn tidor..
"yes, speaking" dan aku kenal suara itu..
suara admin Bina Scheduler..
dia call.. tanya dah kerje ke belum..
dan aku cakap belum..
dan dia panggil untuk 2nd interview hari rabu ni..
seriously? selepas sebulan lebihhh...
dan memandangkan aku memanglah tidak bekerja lagi..
aku pun okay la sebab memang menunggu nunggu pun..
menunggu panggilan interview la..
so rabu ni.. kene g office dia kat PJ..
ntah la 2nd interview ni apa yg akan di interviewkan..
dulu 1st interview dengan admin dia..
nanti rabu ni dengan director dia pulak..
hmm
doa doakan lah aku berjaya..
walaupun aku ada dgr benda mengenai syarikat ni..
tapi aku x kesah.. i'll do the best kalau dapat kerja..
i had enough of leisure time without earning money..
ntah la buat masa sekarang ni ye la semangat.
nnt dah kerja nanti, ada la nnt update bosan la nk tuka kerja la tu la ni la.
aku akan cuba menjadi yg terbaik tanpa mengupdate perkara mcm tu..
ya..akanku cuba dan cuba dan coba..

No comments:

Post a Comment