Thursday, July 1, 2010

Ampang

Cite ni tejadi time lepas tgk kucing kat tempat peliharaan binatang.. ntah apa name kedai tu tah tp kat ampang la..

lepas bla dr kedai binatang tu, g taman tar.. kat taman tar ada hotspot utk orang jogging sume ngan kasi beruk makan.. fathin selalu jogging sana. dia kata dia da biase la ngan beruk kat sana. jinak..

aku pon drive la g sana lepak jap tgk beruk.. saje park kat tempat ada beruk kat tepi jalan.. boleh tgk dekat2.. ada sekor je.. tp besa la.. nama dia Awang.. hahaha memula ok la tgk dekat2.. dia x marah pon.. lama jugak.. tp kitorang xde bawak makanan.. maka just borak2 je la 2 orang.. sambil bersebelahkan berukk.. beruk tu duduk je tengah jalan.. tunggu makanan agaknye..

pastu saje la nak tangkap gamba ngan beruk tu.. aku soh fathin dok seblah beruk tu.. dia pon cool je g kat binatang tu... hahaha bile dekat je ngan beruk tu, beruk tu terkam kaki fathin.. hahahahhaa nasib baik minah tu elak x kena la gigit.. pastu beruk tu acah g kat aku pulak.. hahahhaa cilake punye binatang... nasib baik xde kene gigit pape.. habis ape aku nak jawab kat mak bapak dia nnt.. tp beruk tu lapa kot rasanya.. die nak makan kaki fathin sbb nampak nyummy kot.. hahahahhhaha

dua2 dah cuak, masuk balek kereta.. jalan depan lagi g tempat beruk yg lain.. ada orang tgh bagi makan.. byk jugak la.. 3-4 ekor.. tp kali ni tgk dr dlm kete je.. hahahaha tp, sempat la jugak tgk pasangan beruk mengawan atas pokok.... whataluckyday! hahahaha! habis je show terus balik..

tiap kali aku teringat bab beruk nak gigit tu aku asyik tegelak je.. hahahah bodoh nye beruk..

This is the damn retard hopeless monkey..

2 comments:

  1. HAHAHA. siot betul. aku herit org lain sume pandang. bukan nk tolong. beruk beruk. i hate them forever!. ahahaha!

    ReplyDelete