Friday, June 25, 2010

Hearts

haa.. title post ni Hearts xde kene mengena ngan jantung hati jiwa kekasih semua.. tp saje nak cite, aku baru beli anime baru.. tajoknye, Pandora Hearts.. hehe btw, aku mmg byk koleksi anime2 kat rumah.. saje tambah lagi sebijik dlm koleksi..

x pernah baca pon komik die.. masa g wangsa walk, TERmasuk pulak kedai CD ala ala speedy tp kedai ni mmg betol2 heaven crite2 katun laaa.. dia punya rak2 sume dah mcm kat kedai buku.. susun cd die pon mcm susun buku.. belambak nak mampus cd yg murah2.. dulu selalu masuk kedai cd yg kat klcc je yg seblah TGV tu.. haaaa.. maka, detik ini, aku umumkan, kedai tersebut menjadi aku punye favourite store of the time.. muahahah

aku pilih crite ni pon sbb berdasarkan cover depan cd die cantik sebijik mcm gambar kat atas tu.. sape tak tertarik nak beli an.. hahaha.. nak crite pasal crite ni pon susah sbb aku pon x habis tgk lagi episodes dia.. ada 25.. so far best ar cite die.. tp aku pon x ingat aku dah tgk episode ke berapa.. tp yg ingat dah sampai ke jam 4:00:00.. byk lagi episode dia nak habiskan nih.. bagus jgak blh habiskan masa2 lapang kat umah ni tatkala bosan al wahsan..

haa bawah ni ada opening crite tu.. lagu die pon best wooo.. ENJOY!

No comments:

Post a Comment