Monday, June 14, 2010

Lupa

bila aku depan komputer, aku lupe semuanya. aku lupa nk makan.. ini antara penyebab aku kurus waktu lepas SPM.. I starved my stomach. walopon sekarang aku pon kurus.

and now, it comes again.

belum dinner lagi.

no I cant.

I cant be skinnier again.

while right now is the perfect time to gain weight.

yea. I'm on personal mission to weight up my weight.

fat. more fat.

no.

no need fat.

need calories.

no.

need no calories.

uh. what?

I don't know.

what do I need?

food.

yeaaa.. fooooooood.

delicious fooooood..

Sakura Kristal. Kenny Roger's. McD. KFC. Pizza Hut. Dunkin' Donut.

ok 'stfu'.

off to dinner. just plain food.

challow.

5 comments:

  1. saya hari-hari depan laptop.
    tp tak kurus pun -.-
    time mkn pun selalu lari.

    ReplyDelete
  2. please gain ur weight.haha.
    kau tu da kurus sgt da ak tgk

    ReplyDelete
  3. ila. jgn dok dpn laptop.. try dok depan komputer.. haha

    Annie: hahahaha ok ok im trying hard nih. mane kau tgk aku kurus sgt? kau sape haa?

    ReplyDelete
  4. aku slalu je on9. tp aku x penah lupa nk mkn. hehehe. sbb tuh lh hasil badan aku mcm ni. :(

    ReplyDelete
  5. hahaha buat lupa je ten senang cite. xyah makan nasik, makan tempe hari2. kira diet la tu.. hahaha

    ReplyDelete