Saturday, April 17, 2010

14 May 2008

(Current Time: tak ingat pukul brape)

Rase mcm nak tulis somthing.. tp.. mcm nak punggah baju dr beg dlu ah..
erm.. xpe ah.. nnt sambung.. chow!

haha.. bosan.. xpe.. nnt akan ku sambung cerita nya..

________________________________________

(Current Time: 11.30pm)

Fuhh.. abes pon kemas barang2 yakni pakaian-pakaian ku
dari dalam 2 buah begs yang berisi baju-baju tatkala ku berada di uitm!!
know what?? sekang tgh cuti!!!!! around... 1.5 month jugak..
oleh sbb itu.. sume pakaian dibawa pulang!
perhh.. aku nye beg kan.. 1 tu kan.. beg tarik.. yang ade roda tu kan..
dalam tu kan.. ade baju.. baaaanyaaakkkk.. bukan baju je.. ade kasot..
ade simot.. ade songkok... ade towel... fuuhhh.. berat agak jugak aarr..
yang lagi satu beg tu pulak kan.. ade.....
baju baju baju baju suar suar suar suar boxer boxer boxer boxer..
tu jek.. tp penoh ar.. xbesa pon.. kecik je beg tuh.. nak kate berat tu..
boleh tahan ar.. daripada dalam kedua2 beg itulah aku memunggahkan
segala bende yg ada keluar dan menyimpannya dalam almariku...
kenapa aku beria ria mengemaskannya?? haaaaaaaaa... itula soalan yg
ditunggu tunggu!! yosh!! bagus2.. malu bertanya sesat jalan..
dimana ada kemahuan di situ ade jalan.. maka.. mane penting xnk kasi sesat???
"kemahuan" ke "bertanye"?? erm.. pk... pk...
ahh.. tu x penting.. sbb.. aku tgh cite pasal baju nih!! adoii..
haa.. baju... baju adalah keperluan asasi setiap manusia...
erm.. rase tu x penting kot nk sebot kt sini.. sme org tawu!!
arrr.. ape kene aku ni.. exam da abes ar! xyah nak mendifinisi definisi dah!!
xpe2.. i..ll try to biasakan diri.. ehem ehem... check 1 check 2.. ok clear..
sambung.. nape aku beria ria nk kemas?? sbb... haihh.. 2 buah beg tuh..
kalo letak sekali dlm bilek aku... perhh... penoh 1 bilik!!!
ye ar.. bknnye besa gedabak pon bilik ini.. kecik sahaja..
dah 2 ari beg tuh dibiarkan sebegitu sahaja!.. perasaan semakin berkecimpong..
dan juga berkecamok.. maka.. terdetik desas desus utk menggotong hayangkan
barang2 tersebut!! start dari 1st post.. sampai laaa siap kemas iaitu tym
aku sambung balek post nih.. xtawu ar bape lame.. sbb..
aku x ingat kol bape 1st post aku tuh.. xpe ah.. x kesah pon..
bukan dlm exam pon nak tgk tgk waktu nih.. skang kan cuti..
masa itu aku yang punya!!! nak buat apa pon bape lame pon buat la..
xde sape kesah!! huhrayy!!!!! muahahahaha >;] (evil laugh)
mesti kelaka kalo aku buat muke evil gle... erm.. rase x kelaka kot..
horror gak ar muke evil aku.. nk tgk??? x yah ah.. x penting pon..
bkn dpt ape2 markah pon.. kan kan kan.. maka.. xyah lah nak sebok!
hahahahaha.. erm erm.. k k.. sambung balek.. erm... haa..
now.. adalah cuti sem aku yg ke 2.. utk masuk ke sem 3.. abes final 11 may
on Sunday.. tp aku balek 12 may.. Monday.. sbb... ade la satu kes tuh..
huhuhu.. the worst case scenario in sem 2!!! agghh.. but nvm.. let past gone by!
xpe2.. inilah pengajaran.. inilah pelajaran.. inilah kesalahan.. hahahaaha..
malas aku nk pk lagi dah.. arr... so.. tym cuti ni.. ape plan??? hurmm..
mengikut plan pencutian mei-july 2008.. untuk cuti nih... plannya adalah..
SIFAR!! apa?? SIFAR?? mengapa jadi begini?? erm.. sbb.. xplan pape lagi ar..
tgk ar.. kalo ade org ajak buat ape ape dan g mane mane baru la ada plannya..
keje??? keje x pk lagi.. x tawu nk keje ke x.. tp rase mcm nak! dpt duit sket!!
xde ar bosan sgt dok umah an.. utk sesape yg ade lobang kerja tuh..
tlg2 ar hulurkan bantuan ringankan tulang ku ini!!! plz2!! msg me if ade.. thnx~
wahh.. aku x ingin hanya habiskan cuti dok lam umah!!! blh mati kering wo!!
that will be another worst case scenario if happen!!
tp.. buat mase skang nih.. keje aku kt umah adalah chatting.. ngan sape??
at the moment ngan shahmah.. sbb.. yg len x on9 pon!! adoii..
mane kau fieza!! mane kau anah!! mane kau orang semua!!! wagghhh.
hadirlah semua kedalam hidupku.. ku seru mu suma.. marilah.. marilah..
hahahaha.. erm.. utk manusia eh silap.. makhluk bename jiejah..
(yeay. ade jugak name ko) marilah kita lihat.. sape kah lembu sebenar!!!
muahahahhaha.. kill kill die die!!
haa.. tym cuti ni.. rase nk donload perlbagai macam muvie.. muvie2 baru punya..
yosh!! memenohkan cuti masa lapang!!! dan juga.. aku akan habiskan waktu
di panggung wayang!! x kire ar sorang2 ke.. due orang ke.. janji aku x bosan!!
gehehehhehe.. sape nk teman!?? angkat tangan!!!! ermm.. sedeyhh..
xde sape angkat tangan.. x kesah ah.. hah.!!. tuh! kau! yang angkat kening tuh!!
gotchaA!! jom... tgk wayang jom.. ngan i.. i blanje you.. hikhik!!
aaaaahhhh.. in ur dream.. u pay for urself.. i..ll pay for mine.. ok.. deal!
fair and luvly.. muah muahh.. hahahaha..
dah ah tuh.. panjang2 pon bukan ade peminat nk bace pon..
lalallala..
kepada sume warge UiTM especially UiTM Perak Sri Iskandar..
saya ingin mengambil kesempatan ini.. utk.. membuat ucapan....

SLAMAT BERCUTI DAN MAJU JAYA!!
Hargailah Cuti Ini!!
Kerna..
New sem kang.. sssignment kompom x juling mata nk buat!!!!
hahahhaa..

Kesian..

okai.. got to go..

serangkap pantun utk pembaca..

kuyu dah mata.. sayu dah saya..
engkau baca.. aku pon rela saja.

pecah mata pecah biji..
lepas baca koment sebiji!

hah.. balas balas!!

(Current Time: 12.34am)

:. owh crap! sejam aku tulis..

No comments:

Post a Comment