Saturday, April 17, 2010

3 August 2009

Title: Francais

to be informed, the Subject title has no relation wif what im going to write.


Guh..
itc dul ech bi duc..
ask me the meaning..... hell, i dunno! lol
huuuu.. creaktif kan intro germanich saya..
ini kerana saya baru sahaja lepas menonton cerita hindustan..
setelah kian lama tidak menonton any hindustan films...
kalo x silap last cte hindustani ialah........... tut! x igt!
teka lah cite apa aku tgk td!! ting3....
yeah! dats it! Om Shanti OM! heheh
yo lah tetibe rase cam nk tgk.. yes yes.. tgk sorang2 dibilik, mahallah bidara..
aku ase ar an.. cite tu an.. agak menarik jugak la..
sbbnya????????? sebabbbb... mb sbb akut tgk sorang2..
blh feeeeeeeeel sendirian sendirian.. hahahaha
what the fish! nope nope.. no hard feeling terjadi mase tunton crite tuh.
hahaha.. waahhh.. btol laa. asal aku nk tipu plak..
xde ar sedih mane pon.. takat2 kene bakar hidop2... kene tanam lagi hidop2..
pastu jmp balek mak after 30 years.. wuuaa. ... mmg merleyleyh ar an.. haha
tp sebenanye... btol la mane ade bak kate orang menangis tym tgk cite trsbut..
and and and yeah!!! tym part2 nyanyi berjam2 tu aku skip!
haaaaihhh bosan btol dr dulu smp skang x abes2 ngan trademark bengong hindustan..
well you know, menari joget nyanyi berminit2 lamanya..
kalo sekali ok lagi.. kalo da 5 6 kali tu of coz mcm cibai ar..
dats y la lame da aku x jejak industri filem hindustan nih..
ermm... asal ttb aku nk tgk indusetan?? tak. tak de kene ngene ngan Thaipusat pon..
ia cumalah sekadar self-entertainment saje tatkala sorang2 dlm bilik..
dimanakah roomates?
sekor sedang menelaah mimpi di katil..
dan sebatang lagi sudah pulang ke tanah air koale lompur..
sob2.. asal aku x balek? sbb.... hehhee sbb........... dont feel like want to kot..
ahax.. malas lah on monday nk return hostel blk mst sesak wif the thaipusam ceremony along the roads..
duh! baik dok bilik tgk crite, cth nye hindustan! haha burnt 3 jam dah utk hari ini.
malam kang plak usha cite lain plak.. nope! not industan anymore!!!!!
kot3 ade crite menarek dlm hard disk aku tu bedal je la tgk..
or sambung tgk prison break season 4 pon menarek jugak..
hehehe hell yeah aku skang da jadi peminat prison break selepas heroes..
b4 tontun prison break, aku rase heroes lah paling menarek!
dan b4 aku tgk heroes, aku rase lagi plg bes dlm dunia ni crite smallville..
hahah skang di hati cume prison break.! hihihihi
the way the engineer scofield breaks the building mengilhamkan aku bahawasanya ilmu pasal building ni mmg bergune dan blh diapplykan in normal life..
since my course is somekind like engineer, i feel like as if im in the place of that scofield tuh, wahh i must be great! haha and as if lah, if u faham what i speaking jst now u will laugh together wif me, now.. hahahahahahhahahahaa..
ok i get it.. u r not laughing.. and dats not even funny right.
just say Ha its ok to comfort my feeling.. T.T
errmm..... darn it! lapa aaahhhhhhhh....
mcm biase krisis makan kat kamppus aku ni still lagi mcm biase..
mknn di Dewan Makan always x kenyang..!
sure, yes i am now, very kurus lorr..
how arr.. how... to earn some fat.. no no.. i dont want some fat..
i want MUCH fat in my body!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... im screaming everybody.. aaaaaaaaaaaaa... stop.
hence, what should i do? no food or any drinkable water to drink..
sume air tergantung kat tepi katil sume da basi.. hehehe gross.. bile punye air tah..
x buang2.. shhhh if ade orang TERminum, kire nasib la nnt ade toilet di book for the whole 1 day.. muahahahhaa..
busuk an.. yes.. mmg busuk.. kadang2 tuh smp berkulat dah air dlm bungkusan putih minum x abes.. hihihihi.. pandai bli pandai buang la..
yer btol, im not the person ok.. hakhakhak
ussually, for makan malam, aku ngan roomates akan bli mknn kat gerai makan DownTown pada jam 9 mlm..
tp skang sumpah x thn da lapar!! maybe akan dijamak taqdim kan ke jam 8 malam!!!!!!
and hopefully, mknn kat gerai makan tuh masih panas dan sedap! waahhh
makin terbayang2 da nih.. duh! mls nk mandi dlu.. mcm nk teros g jer bli mknn..
tp skang maghrib la xkn nk turun.. segan jek..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... everybody im screaming. again.. aaaaa. done.
so, i think it enough for me to berpoyo-poyoan meluahkan perasaan yang x seberape tuh.. haha
crap! xpe la kalo org x ske.. janji aku ske an.. dan jom la suke gak same2..
heheheheheh (suke) hehehehehhe
for the lastly, happy holiday to everybody...
si piasia de viva toe improbisia..means find peace in your heart..! k.
ich wassalamu.

No comments:

Post a Comment