Saturday, April 17, 2010

28 Jan 2007

Uh.. Huhuhuhu..
Long time no manageing blog.. Hmph..
Ape2 sajelah..
Saje tgh borink2 nih tetibe rase mcm nak tulis blog..
maka.. tertulislah ini blog.. erm.. yeah.. haa..

sekarang ni.. aku da 18 tahun!! abes skola dah.. yeAY!!
tp.. cerite lepas abes skola ni la yg sungguh bengong lagi bangang..
haih.. ye ar.. since tamat skola 2006 last year sampai sekarang..
aku xdek wat ape2.. keje x.. blaja x.. sume x.. income pon xdek!!!
hampeh!! kalo skola dlu bole la menabung hari2..ahax..
ni da xdek skola.. mane nak carik duit..
Darn it!!!! tabung pon kene korek korek dan korek sampai la abes..
skang da empty.. ape nak buat deyh.. kok gawat seyh..
waduh waduh.. oleh sbb xdak duit...
nak hang out pon susah la.. adesh..
tepakse la dok umah berhari harian.. dok uma pon... tejengok depan komputer.. myspace myspace myspace..
frendster?? hmph.. kekadang jek.. tu je la kok aku buat hari harian...
seb baik ade shades.. xdek la bute mate aku dok depan monitor terang benderang mengalahkan sinar uv ultra cahaya matahari...

hmph.. selain drpd tuh.. aku makan.. tidor pon tgh malam....
pastu bangun tidoooo.. hmph.. tgk luar gelap lagik.. adesh...
ape dah jadik nih.. gerhana ke... rupe2nye... siang da lepas.. mak aih...
lame gile aku tido sampai x sempat nak tengok siang... kui3...
tah ape2 tah crite mengarot aku neh..
xpe2... bia aku shock sendiri kalo kamo sume bace ni x paham..

owrait.. arr... sekarang ni jugak aku tgh nak settle kan driving licence..
hmph.. aku ingatkan lepas pegi imkeda last 2 years dah xmo jejak kaki kat sane dah...
menyirap jek kat imkeda tuh... sangap.. boring.. bosan...
taun nih.. tepakse la jejak kat sane lagi gara gara nak amik lesen kerete..
haih... malas betol.. tp dpt bawak krete.. waHhh. super great!!!!!
yeay.. greAT!! rase2nye aku nak kerete swift jek.. huhuhuhu...
ade hati nak kerete memahal... arr haa.. ntah bile laaa nak settle JPJ neh..

aku da leteh betol da nih.. haihhhh..... selain itu, aku juge baru lepas hang out tgk movies!!
waahhhh.. time hang out tuh... sungguh bagaikan dunia ini aku yang punya..
ye la kan.. ntah da brape lame da xjejak klcc...
ntah da berape kurun da xjejak mid valley.. ntah brape lame x pusing2 kl.. hahaha..
sekali dpt kuar.. amik kau.. sampai ke tengah malam... mampuih aku x layan.. hakhak..
arr.. taun ni.. i mean.. haritu.. tgk crite... eragon.. the return.. kungfu mahjong 3.. forbidden siren.. death note 2...
hmph.. nnt nk tgk crite byk lagik!!
wahai panggung panggung di kl!!
kau tunggulah kedatangan ku ini x lama lagik!! yeayyy.. huahauahua..
kan aku da kate.. bia aku sorang jek shock sendiri.. jgn nak kesah sgt..

wuhuuu.. ermm.... lagi.. nak crite ape..
arrr.... sekarang nih.. xdpt nak tgk astro!!
bapakku x bayar bil!! wuarghh!!
melepas nak tgk The Law Of Ueki!!!! dammit!! wuuu...
xpe2.. ape nak buat.. da nasib badan.. huk huk..
kalo la aku byk duit... hah.. astro aku bayar dulu utk seumo hidop..
dream car pon xmain laa swift swift nih....
tgk wayang pon xyah laa nak pegi klcc ke.. aku bli wayang sendiri jek!!!
hah.. tp.. tu kalo aku ni kaye laa.. huuhuehue..
bile laa aku nak kaye.. sume doakan utk aku yek.. thnx very muchos!!!! x) hakhak..

aku... hmph.. aku x taw lah nak sambung study amik course ape...
rase mcm berminat dgn architechture.. x taw la layak ke x!!!!!!!!
haih.. aku x taw ar cemane nih.. tu la.. dulu ade ceramah kerjaya kat skola aku x konsentret..
padan muke aku!! hahahaaa...
xpe2..
walaubagaimanapun.. aku akan berusaha untuk berjaya dalam hidop walaupon malas.. tingtingting.. we will see.... 20 years from now.. eceyh.. bapak poyo!!
xpe2.. its a dream.. y not????? jeng jeng jeng.. hahaa...

hmph.. yg paling sedeyh sekarang nih..... hidop aku kosong... mcm zombie!!
erGGhh!!!! tu la aku.. xmo keje.. sape suroh!!
hampeh betol... adesh.. aku da leteh da nak tulish nih...

okeyh arh..
tratatatataaa...
majulah hidupku utk ku!! yeay.. dats rite!!
dun ever make any correction wif my motto!! xP x))
bye... see ya later.. mUAhxx!!
ehem.. berMuAXx MuaxX aku ni yer..
halal saje lah!

No comments:

Post a Comment