Saturday, April 17, 2010

7 March 2007

Hey.. Hallo.. Welcome! kalo agak2 mcm tesesat kat sini sila tekan ALT+F4 ..

Result da dekat.. hmph.. aku amik 11 subjects.. tp x tawular bape byk subjek yg akan tesenarai dalam slip spm tu nnt! argh! sux!!!! cuak gile bodo! waghh.. takot takot takot!! hahaha.. saje je over acting! ngaa..

harini da 7.3.2007 jam 0000.. aku akan pergi imkeda cheras pada pukol 0830 utk berjihad melawan pak jpj yg akan menguji kehebatan aku membawa kerete kebal bernama kancil!!!! kompom ramai gle nnt! mesti sangap tahap cipan kat sane! haihhh.. kenape mst ade ujian2 sebegini??? kenape??!!!!! tiiidaakkk!!!! hahaha.. mintak2 la aku pass sume ujian yg mendatang nnt! Amin! heh.. kalo aku da pass.. aku dpt P. kalo aku dpt P maknenye leyh bawak kete la ngok.. adoi.. tu pon nak kene aja!! hahaha..

result pulak kedengaran dalam surat khabar dan berita akan keluar pada 12.3.2007... uhuhuu.. x saba nak turon skola nih!! hahaha. tp... da la txt book aku pinjaman aku x pulang lagik!!! ARghH!! shIT! damn! fuCK! byk ilang lak tuh!! adoiy!! bodo bodo bodo bodo.. bajet2 nak buat2 bodo je ar an tym amek result tuh.... tp.. si blacky ni pulak kate nak pulangkan tym haritu.. adoiy.. kene carik la buku yg ilang2 tuh.. haiya.. mampos lew. huhuhuhu.. haihhh.. sengal lar!!!! ehem.. melebih lak aku nih yek.

hmph.. ntah la ape aku nak tulis lagi nih.. arrrr.. skang aku tgh dgr lagu NI HE WO by LEE HOM!! hahaha.. besh gile! aku peminat setia lee hom dowh!! ntah bile2 tah! hahaha.. mampuih lew.. aku x peduli.. its not a sin aite! ngaaaa.. aritu da la ade konsert die kat bukit jalil!! rugi jek x g!!! haih!!! nnt aku nak beli cd live die ar! nak kumpol duit.. tp asyik kene korek jek!! x terkumpol lak!! hahahaha.. bapak mahal dowh!!! xpe2.. akan ku beli jugak nnt.. hehEHEe.. aku pon minat jang nara gak... wuhuuu.. tp die x pena dtg mesia ek?? hmph.. ape da... ajak la die dtg mesia.. wuu. yea...

hah.. *YAaWWwn*.. menguap lak.. adesh.. kalo menguap maknenyer ape adik adik????? mengaaaaaaaa_t_k!! bagus!! pandai! bijak! rajin! cerdas!
ok aku da gle! byE!

No comments:

Post a Comment