Sunday, May 30, 2010

Cough

Okeh. I'll try to make this short. huhu. Lately, because of I was recklessly consuming ice-drinking every minutes of my day, Cough Cough, the next day bila bangun pagi, my throat suddenly felt so damn annoying with something unpleasant 'thing'.. Its not 'kahak'.. but, something like menggeli-gelikan tekak..

EHemm Ehemm, aku membuat bunyi Ehemmm utk melegakan tekak.. tp percaya atau tidak, it is NOT working! -.-; ahh.. aku apa lagi terus mandi.. percaya atau tidak.. masa dalam toilet, bende yang annoying tu semakin lame makin menjelikkan!! aku terus terbatuk batuk sampai loya tekak aku dibuatnya.. loya teramat sangat.. mcm mengandung punya loya dah aku nih! haha. dah loya tu apa lagi.. muntah lah! nasib baik pagi2 perut mmg dah cerna habis kosong dah.. takde kuar ape2.. huhu tp rasa mcm nak tekuar usus perut limfa hati jantung sume... ergghh..

dan skang.. Cough Cough... my day full of Ehhhemmm Ehhemmm Couughh Couughh.. and then, mood terumbang ambing.. nak marah je rasa.. lagi2 waktu tu jugak computer ni xleh nak on.. tatkala tu jugak susah nak tido.. damn! walaubagaimanjualagipon, baru lepas minum ice coke mcD.. haha. bila nak baik agaknye..
the thing yang aku minum HARI-HARI..! I really miss you..!!

p/s: sume gamba2 curik internet. kikikiki

1 comment:

  1. abe man, mmg batuk tersembo sembo ke? haha.
    makan tembikai byk byk ye. HAK HAK HAK.

    ReplyDelete