Thursday, May 13, 2010

Cuti

hmmm.. bile dah start cuti nih.. another 'Bosan' mood akan datang lagi.. mcm biasa lah.. dok perak bosan, dok umah bosan. nak dok mane tah xnak kasi bosan.. -.-

cuti nih ingat plan nak plan cuti2 dengan penuh meriah.. meriah yg mcm mana pon aku x tahu lah. tp aku expect mesti bapak aku soh tolong die kat pasar. hmmmmmm.. mmg la ok keje tu. tp..................... bosan.. hahahaha semua nak bosan. bosan la ko ni man.

kalau carik keje lain ke ok jugak an. tp x tahu lah keje apa.. ntah lah apa yg bakat yg aku ada yg aku belum tahu.. jadi promoter dah pernah try dah dulu.. jadi cashier belum lagi.. errr.. keje apa lagi yg ada ek skang nih? kedai makan? ermmm.. toksay ah molek g keje nge ayoh aku dr keje hok keda make.

haa.. cuti nih nk g jb and kalau xde bende yg menghalang leh g singapor.. kat jb tu ada member satu course kawin.. kawin ngan dak satu kelas die pulak tuh.. wahh baru habis diploma dah kawin.. kalau lah aku............. @.@ besnye kawin... <3<3<3 hahahha. nnt ah time degree kt shah alam (mintak2 dpt) kang la baru cari jodoh.. aku dapat rasakan.. jodoh aku berada di shah alam!! baby~~ whoever you are~ wait me there~~~

apa2 pon. im hoping for the best for my holidays.. any plans or any invitations never hesitate to call me.. apa2 je la wayang ke bbq ke berkelah ke daki gunung ke g oversea ke reunion ke genting ke langkawi ke tioman ke redang ke ledang ke. im waiting. hahaha desperate gile aku ni.

untuk terakhir kalinya, kepada dak2 Diploma in Building Apr2007... moge berjaye dan berjase! jmp lagi di lain hari! :)

No comments:

Post a Comment