Tuesday, May 18, 2010

Papan

Duh.. sedih sekali bile terkenang balik.. semalam.. detik2 semalam paling menyedihkan.. erghhh.. musim2 cuti ni, kakak aku nak jadi baik.. berlanje satu family bercuti 2 hari ke PD.. ye PD its only PD why not PD kan ok jugak la PD.. semalam, dia tanye bapak aku, boleh x pergi on 5 ngan 6 June. time tu aku dgr jugak tarikh tu.. tp aku x rasa ape2.. x igt ape2.. bapak aku pon kate die ok je tarikh tu.. mak aku pon ok. makanya, bile dah dapat tarikh, booleh lah dia book utk hotel penginapan 2 hari 1 malam tuh..

disitulah semuanya bermula.. masa dia tgh booking kt bilik dia, aku lepak dlm bilik aku.. dok termennung kejap..... sekali ternampak kad kahwin member satu course aku.. bukak2, die kawin 6 June! kat JB.. aku dah.. ERK! 6 JunE????? cpt2 aku g kat kakak aku tuh yg sedang booking tuh.. sampai2 je kat dia, dia kata dah book dah.. owghhhh sht!

habisssss... pplan aku sume dah habissssss kenangan tinggal papan! i thought after g wedding tuh boleh cuti2 malaysia sekejap.. ye ar baru sekali jejak johor dulu time form 5 dulu.. then, plan nak g singapore jugak ngan jijah sume an.. lagi lah! x pernah g singapore an! shit!! habissssss hancur sume plan aku!!.... xkn xnk g family vacation pulak an.. xsmpai hati pulak.. family vacation mcm ni pon setahun sekali je.. wuaaaa.... :'(((( sorry la jiejah.. aku dah excited dah haritu.. plus ko soh google USS tu lagi lah membara hati aku.... tp.....

ye. betul.. kenangan tinggal papan.. -.-;

ni je la ada sikit gamba utk aku yg melepas peluang sekali seumor hidup nih.. serach dari internet je pon...

5 comments:

  1. alaaaa tak jadi ke??? takpe 6hb tu ko dtg je la JB kitorg tunggu. jom la jom! :(

    ReplyDelete
  2. xpe2..
    family first...

    tp huk r..lepas family vacation tu, alang2 dh nk dkt joho, g je la tros...jom la jom! :(

    ReplyDelete
  3. guys.. i wish i could.. tp vacation tu 5 and 6.. xde transport nk gerak dr PD ke JB.. kalau kita pergi 7 haribulan, maybe ada peluang lagi.. tp xkn sebab aku nak delay pulak.. xsedap la pulak mcm tu.. xpela.. kenangan tinggal angan-angan :( blame it all to my sista!! >:E

    ReplyDelete
  4. tp kitorg ulang alik jb la... kitorg tido kat jb... so buleh jer 7hb tu..

    ReplyDelete
  5. ohh ok. i'll update to you guys later k. :D

    ReplyDelete