Thursday, May 20, 2010

Yesterday

Semalam, mak cik aku call mintak tolong kasik hint atau apa2 maklumat yg patut utk anak dia nak masuk uitm. namanya ashraf/asyraf/asraf aku x tau la pulak cemane eja name dia. dia dapat masuk uitm. sama mcm aku uitm. tp dia kat penang, course Diploma in Hotel Management.. therefore, since aku ni graduan uitm, bajet mcm dah graduate, auntie aku tu pon mintak tolong la aku dtg umah dia. xde ah jauh mana pun. aku dokk setiawangsa, dia dok kat setapak. mmg dekat la en... eventhough i hv no idea hows penang uitm looks like.

aku gerak lepas lunch dr umah.. ngan adik aku.. saje buat teman.. pastu sampai umah auntie aku tu.. pastu borak borak borak borak kol 6.00 basru habis.. btw, nenek aku skang ada kat kl.. sbb haritu ada kenduri apa tah yg anak baru lahir tuh.. haa lebih kurang la.. nenek aku stay kat umah auntie aku tu la kat setapak..

dlm kol 6.00 tu habis lah semua kat umah auntie aku.. then, nenek aku nak follow balik sekali umah aku.. pastu adik aku ajak g umah kakak aku saje bawak nenek aku jumpe dorang.. umah kakak aku tu xde la jauh jugak.. kat AU keramat je..

aku pon dah lame jugak x jmp anak anak buah aku tuh.. daniel ngan yamin.. rindu gile beb! last jumpe yamin x reti becakap lagi.. tp semalam jumpe, pandai gile becakap! tekejot aku.. tp masa memule aku sampai tu, die segan2 lagi.. dok pelik mama dia sbb takot.. ala bukan takot apa saje ngade... lame jugak ar.. pujuk punye pujuk ajak tgk burung kat luar baru die nak... gle comel aku x tahan tgk dia.. hahahhaa kat rumah dorang tu, aku pon join la main2 ngan dorang.. tp yg paling best, main tangkap2 gamba.. perhgg kecik2 dah pandai tangkap2 gamba.. pandai posing lg tuh.. soh posing tidor, sume stok real je tido pejam mate nak real.. aku ajar yamin buat peace. susah jugak. x reti2.. tangan keras.. hahahha nnt next time belajar lagi..

dalam kol 8.00 mlm kat umah kakak aku, kitorang nak gerak balik.. yamin ngan daniel x kasi balik.. hahaha.. last2, mama dia skali ngan dorang 2 join balik umah aku jumpe kakak dorang, nana... sampai umah aku pulak, same je x henti2 main.. lari sane lari sini.. aku pon penat.. -.-; lame jugak nak tunggu dorang penat.. sampai nak kol 12 tu dah start penat apa lagi, meragam la nak balik nak balik.. papa mereka sampai je rumah, terus laju kuar nak balik.. hahahha

byk la jugak amik gambar.. ngan yamin je.. ngan daniel xde. hahahhaa tp camera xleh nak transfer gambar plak masuk computer, xde card reader. adoiyaiikk! tp xpelah dalam computer ni byk jugak gambar yamin.. sumpah comel.. nnt jd mcm uncle dia nnt dah besar. hahahha k xpe2 nnt kite jumpa lagi.. bye2..





haa baru boleh kad reader ni.. selame ni x boleh pulak.. pic bawah2 ni yg semalam punya..

cobaan nak buat 'peace' x jadi.



Anie (kakak aku) x reti amik gamba. :(

No comments:

Post a Comment